Električni viljuškari veće nosivosti
četvrtak 31 avgust, 2017
Električni viljuškar 8t nosivosti sa litijum-jonskom baterijom
Hyster kompanija je predstavila predstojeći J8.0XN viljuškar, tvrdeći da prvi put od 8t električni viljuškar može da parira perfomansama viljuškara sa unutrašnjim sagorevanjem. Baterija se 100% napuni za samo 2 sata i može da izdrži da radi u 3 smene.
Novi elektro viljuškar J8.0XN obezbeđuje slične perfomanse kao i Hyster plinski viljuškar u najrazličitijim industrijama poput papirne, čelične drvne industrije. Uz sve to ne zagađuje okolinu i dosta je tiši. Nosivost mu je 8t, koje će posebno odgovarati kompanijama koje se bave drvnom industrijom.
Litijum-jonska baterija je dovoljno velika da obezbedi dugačku izdržljivost, pružajući odlične perfomanse tokom cele smene, pre nego što se ponovo napuni. Baterija se može napuniti za 2 sata i održavaće visok nivo izdržljivosti tokom obavljanja radnih zadataka.
Maksimalna brzina ovog viljuškara je 21.4 km/h (bez tereta) a 18 km/h (sa teretom). Hyster tvrdi da je za čitavih 4 km/h brži od konkurentskih viljuškara, dok je nivo buke kod operatera u kabini 73 dB(A).
Novi J8.0XN električni viljuškar parira dizel i plinskim viljuškarima
Novi Hyster J8.0XN električni viljuškar sa litijum-jonskom baterijom je predstavljen na Hyster “HUB” događaju, održanim u Weeze-u u Nemačkoj, 2016. god. u oktobru. Mnoge novinske kuće su prisustvovale ovom događaju, gde su bili upoređeni električni viljuškar J8.0XN i viljuškari sa unutrašnjim sagorevanjem. Oba viljuškara su bila natovarena sa paletama, gde su davali iste rezultate podizanja i spuštanja tereta.
I test - trka na 75m sa teretom
Sledeći test je bio vožnja sa teretom preko 75m. Tokom prvih 15 m J8.0XN je bio brži tj. startniji, do kraja 75-og metra, dizel viljuškar bio u zaostatku za celu dužinu viljuškara. Isto toliko je J8.0XN bio u prednosti kada se vozilo unazad.
Testiranja su pokazala da novi J8.0XN ima dovoljnu maksimalnu brzinu, ubrzanje i da je efektivan u velikim proizvodnim postrojenjima, gde se obavljaju zadaci na većim distancama.
II test - simulacija jednog radnog dana
Drugi test na “HUB” događaju je bila simulacija jednog radnog dana za viljuškar, što je uključivalo podizanje tereta, spuštanje, vožnja 30m ,unazad i okretanje. Ovo je pokazalo da električni viljuškar J8.0XN može da parira dizel ili plinskim viljuškarima.